pondelok 11. júla 2016

Výlet na Dedečkovu chatu

Tieto dni sa začali prázdniny väčšine detí a aj učiteľom.. ale my ešte chodíme do školy douzatvárať rok.. no o to viacej sa teším domov , keď poobede vždy niečo vymyslíme.. Tentoraz  bol pekný deň , preto som vymyslela , keďže sa mi nechce variť výlet spojený s nejakým obedom.. a obľúbená Zbojská je už príliš často nami navštevovaná, tak som hľadala niečo nové.. a našla som,že  v neďalekom Mýte pod Dumbierom je v prevádzke Dedečkova chata. Majú aj facebookovu stránku a kopu dobrých referencií a tak sme sa zhodli že to vyskúšame. Vedú tam tri cesty.  Jedna pešo z Brezna ponad Nemocnicu smerom na vysielač druhá z Vagnára cez Pohanské a tretia popod vlek na Mýte- samozrejme najstrmejšia. No asi nedá neuhádnuť , ktorou sme sa s dcérou a jej priateľom a s obidvoma drobcami vybrali. Kto dal tip, že tou poslednou, nemýlil sa...Myslela som že v tej horúčave umriem cestou hore.. Ale psiky sa vytešili riadne.. Cestou hore a dole sme nazbierali materinu dúšku a vykochali sa pohľadmi na okolité kopce..
 
no nemiluj ich .. keď sú takí krásni:-)


zvládli sme výstup hore aj strmý zostup... ale treba si kus aj oddýchnuť:-)







Takto nás vítala naša vysnívaná chata:-)
Je tam fakt nádherne...ale halušky sme si nakoniec dali až dole pod vlekom:-) Aj kvôli cene aj kvoli tomu že cestou dole by sme ich vytriasli celé ...












A ja s dcérou.. Fakt sa nepodobáme:-) ale máme sa radi:-)


tie výhľady sú nádherné..


takmer na kopci.. musí byť selfie že ešte vládzem a aj psíky majú energie na rozdávanie:-)











tá lanovka by bodla kebyže ide.. hehe .. ale faakt to bol strmý kopec.. ved predsa pre lyžiarov:-)













Bol to dobrý nápad a kto chce kúsok zamakať tak cesta na Dedečkovu chatu popod vlek je tá pravá:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára