nedeľa 3. januára 2016

Prvá bitka

Veru dnes sa to muselo stať.. Noc v pohode až na to, že som sa okolo druhej zobudila na to, že ma niečo hreje.. otvorím oči a oba drobce zvalené na sebe pri mne a fajne si odfukujú:-) no čo už prežili sme.. ráno o pol siedmej sme nabehli na venčenie a ja som opäť zaliezla pod perinu , nech teda trénujú sami v chodbe.. zobudila som sa na zakvičanie a mini zahrešenie Mirca.. nechápala som , ale ked som vstala drobce boli v brlôžku a kukali previnilo kukali na mňa..ešte predtým mi na mobile pisalo, že naša domáca sieť nie je v dosahu. netrklo ma až keď som vošla do obývačky a tam mirec pod sedačkou.. pochopila som keď mi ukázal, co sa stalo.. drobce objavili káble.. klasika vydržali viac zúbky ako káble  tak sme boli odstavení aj od telky aj od netu..



 ale podarilo sa opraviť a museli sme aj v obývačke urobiť opatrenia aby sa to nezopakovalo.. A potom sa išlo von s novým vynálezom..   Plyšak na vodítku.. a bola z toho hodinová prechádzka, po ktorej boli takí uzimení a unavení , že zvyšok dň už iba podriemkavali .. večer nás čakala prechádzka ale na aute do BB pre dcéru ,ktorá prišla domov z výletu.. a navyše mala dnes meniny..



























a lenosenie psikov vyzeralo takto:-)




ale zaujímavé sú aj ich súrodenecké súboje..









ale aj tak končí všetko uzmierením a ich veľkou láskou:-)




takže to sú naši drobci..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára