nedeľa 31. januára 2016

Objavenie klbka

Áno opäť je víkend a týždeň ubehol ako voda.. a tento zvlášť.. v práci bolo toho veľa od rána do poobedia a domov som chodila unavená..šteniatka sa rozhodli aj v noci byť besné a bývali hore aj o tretej aj o piatej a naozaj som sa cítila ako by v dome boli deti malé a nie šteniatka:-) ale napriek tomu, že som poobede padala od únavy, Ella a Leny vždy vymysleli niečo na čom sme sa smiali a zároveň niečo čo som nevedela či ich biť alebo vrátiť.. takže káble prežili ,podlaha nie... a pár dokumentov tiež .. ale Ella sa naučila skákať z postele aj zo sedačky a beží ako neriadená strela, takže občas sa bojím, že keď sme von, že mi odbehne tak že ju už nikdy nenájdeme pri jej rýchlosti..
a tak pridávam zase zopár fotiek a videí, aby ste boli v obraze o tom ako rýchlosť v raste psíkov mení ich dizajn:-) takže najprv to ako objavili povraz a rozobrali ho úplne na doraz. Najprv to bolo veľké klbko a potom sme takmer polhodinu o šteniatkach nevedeli.. Rozobrali ho úplne a vyhrali sa s ním:






aj na videjku vidno že toto ich bavilo:


a este zopár






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára