sobota 9. januára 2016

Allergia

Dnes som sa sem dostala až teraz aj to iba stručne  a bez  veľa fotiek..Drobce doobeda boli super , bola som s nimi von okolo 11-tej. Všetko  bolo ok. Potom som bežala k  mojej zubárke tak ostali cca dve a pol hodiny doma samé. Po návrate som nechápala. Ella mala mala spuchnuté cele oči a celkove mala problémy.. a potom to už išlo . Poobede jeden veterinár  - dal jej injekciu a masť na oči a večer o desiatej sa jej tak prihoršilo, že jej začal puchnúť aj ňufák aj oči .. takže na šťastie dcéra má kamošov, čo majú rodičov veterinárov a išlo sa tam.. dalšia injekcia a snád to pomôže.. ale chudiatko je také spuchnuté, že neviem neviem.. a hlavne neviem z čoho sa jej to stalo . Takže nemám ani veľkú chuť písať, lebo máme strach  o malú Elly.
 Tu úplne na fotke vidno ako mala napuchnutú celú tváričku:-(
 tu je ked sa jej už kúsok uľavilo

takže teraz dúfam, že sa jej polepší a budem môcť sem dávať len samé pekné fotky..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára