pondelok 28. decembra 2015

Stretnutie s Bellom

Dnes bol riadne únavný deň pre všetkých.. Drobcom sa v  noci vôbec nechcelo spať a tak sa baby striedavo o nich starali a klasicky rano o piatej už veselo psíci cupitali po izbe a pýtali si svoje teplé mliečko. Ked som odchádzala o štvrť na osem do práce, ležali všetci spolu v našej spálni a spokojne krochtali na veľkej posteli. Preto som sa potíšku vytratila von.
Po návrate z práce ma čakalo doma riadne prekvapenie.. dievčatá zmordované a oni dvaja absolútne ale absolútne spokojné a s radosťou išli so mnou na poobedňajšiu prechádzku okolo domu:-)
 A tu nastal najzaujímavejší moment dňa..Von na lúke sme stretli bieleho oproti nám riadne veľkého psa a nastala naša prvá socializácia:-)











Z fotiek vidno, že toto stretnutie bolo zaujímavé a asi ja som sa bála viac ako drobce.. ale proces socializácie treba robiť pomaly a dnes sa stretko s novým kamošom vydarilo.
Na záver ešte mini video z ich nezbedníctiev:-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára