piatok 5. februára 2016

Zlomena ruka:-)

Pondelok cez polročne prázdniny som sa vytešovala, že si šteniatka užijeme a pôjdeme spolu von sa vyblázniť.. Aj sme sa .. okolo desiatej ako klasicky sme šli von a keďže bolo tak pod mrakom a nasnežené tak som si akurát dávala pozor, lebo pod tým snehom bola kopa ľadu..Drobce som vzala na prechádzku okolo činžáku a nechala som ich behať ako sa im chcelo.. naháňali sa , dobiedzali a boli fajn.. záver som sa rozhodla ísť s nimi na pole a to sa mi stalo osudným.. presne na poslednom kúsku cesty ma šmyklo a spadla som celou váhou na ľavu ruku..až sa mi zatmelo pred očami a ešte k tomu obidva psíky sa rozbehli každý na inú stranu.. pozviechala som sa s bolesťou so zeme  horko ťažko ich donútila ísť domov .. myslela som že to prejde a tak som poobede išla rovno na pohotovosť.. Drobce tušili že sa niečo deje , lebo čuškali v brlôžku..A z pohotovosti to skončilo dlahou na osem dni.. a tak teraz gazdujeme spolu doma.. A stihli sme aj osláviť dcérine narodky krásnych dvadsať:)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára